Błękitny sweter i czerń.

15:07

Hej Kochani! Dużo się dzieje w moim życiu. Jeżeli chodzi o pozytywne wydarzenia to udało się zarezerwować salę na weselę i przede wszystkim ustalić datę ślubu z moim narzeczonym :) Chociaż mamy jeszcze ponad 1,5 roku to już cieszę się na ten jeden, magiczny dzień. Niestety mam ostatnio problemy ze zdrowiem, co bardzo wpływa na różne aspekty życia, ale mogę Wam powiedzieć, że postaram się kręcić więcej filmów i tworzyć mnóstwo stylizacji :) Cieszę się, że mam swój mały kącik w Internecie, gdzie mogę wracać i gdzie czuję się potrzebna. Jeżeli chodzi o dzisiejszą stylizację jest to typowy, zimowy zestaw w dziewczęcym stylu. Rozkloszowana spódnica z ekoskóry i sweter to jedno z moich ulubionych połączeń na sezon jesienno-zimowy. Chciałam, żeby mój błękitny sweterek odebgrał pierwsze skrzypce w tej stylizacji i wydaje mi się, że osiągnęłam zamierzony cel :) A Wy jak myślicie? Czekam na Wasze komentarze! :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images